Vi er klar til at hjælpe dig!
Vi ønsker, at du som kunde nemt og hurtigt kan komme i kontakt med os, hvis du har spørgsmål eller andet på hjerte. Vi anbefaler, at du opretter en henvendelse til os ved at udfylde formularen.
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Oftest stillede spørgsmål
Tilbyder i gratis fragt?
Ja. Vi tilbyder gratis fragt til levering i pakkeshop ved køb for over 500 DKK og dette gælder hele landet.
Hvad er jeres leveringstid?
Vi afsender ordre mandag - fredag. Vi bestræber os på at afsende ordrer indenfor 1-2 hverdage, og der må forventes ekstra leveringstid i travle perioder som jul, Black Friday osv.
Hvor langt er min ordre?
Når vi sender din ordre afsted fra vores lager, modtager du automatisk en mail med et forsendelsesnummer, som du kan bruge til at spore din pakke hos den leverandør, du har valgt.
Jeg har ikke modtaget mit track&trace nummer. Hvad gør jeg?
Vi oplever ind imellem at vores automatiske mails havner i "spam" eller "uønsket" mappen. Tjek derfor disse. Kan du ikke finde mailen dér, skal du kontakte os på info@glowstudio.dk så sender vi dit tracking-nummer til dig manuelt. Husk at oplyse dit ordrenummer, eller den mailadresse du har bestilt med.
Jeg har fortrudt mit køb, og ønsker at returnere ét eller flere produkter. Hvordan gør jeg?
Som kunde har du altid 14 dages fuld returret ved fortrydelse af dit køb hos os. Du afholder selv udgiften for returnering, vi tilbyder ikke gratis retur.
Ved returnering skal du kontakte os på info@glowstudio.dk - oplys dit ordrenummer, samt retur-årsag. Husk at sende pakken retur til vores lager. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops.